مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
۰ نفر

مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان با بیان اینکه معادل ۲۲ درصد پست‌های مدیریتی استان سهم زنان است، گفت: عدد مدنظر و ایده‌آل دولت سهم ۳۰ درصدی زنان در پست‌های مدیریتی دولتی بود.  

دفنر امور زنان

زهرا یعقوب‌نژاد ا تاکید بر لزوم انتصاب زنان توانمند در پست‌های مدیریتی، به همشهری آنلاین گفت: اگر این فرصت‌های برابر احراز پست‌های مدیریتی را در اختیار بانوان قرار دهیم، شاهد ارائه خدمات بهینه در عرصه‌های مدیریتی خواهیم بود. البته زنان و مردان همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس و سال‌های بعد از جنگ همچنان باید دوشادوش هم کار کنند.

وی ادامه داد: در گیلان تعداد مدیر ارشد استانی یک نفر است. ۱۰ مدیرکل زن در استان وجود دارد. همچنین در سطح بخشداری، ۷ مدیر بخشدار در گیلان وجود دارد. در فرمانداریهای استان ۴ فرماندار خانم، ۵ مدیر پایه و میانی زن وجود دارد.  

یعقوب‌نژاد افزود: در استانداری گیلان هم کلا ۱۳ مدیر زن در سطح عالی، پایه و میانی وجود دارند. در سطح ادارت کل هم  ۴۲۸ مدیر زن در سطح پایه وجود دارد و ۸۲ مدیر زن هم در سطح میانی استانداری گیلان وجود دارند.

مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان ادامه داد: در گیلان ۱۶۰ دهیار زن وجود دارد. علاوه بر این دو شهردار در دو ناحیه مرکز استان زن هستند. به جز این تعداد ۲۴۳ نفر از اعضای شوراهای شهر و روستا در کل گیلان، زن هستند.

کد خبر 613162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha